Thursday, April 12, 2012

mari menyanyi

sya rasa nk nynyi lagu nie la..TENTANG RASA.pa yg anda smua tahu tentang rasa..mcm2 rasa kn ada.trutamanya org yg sdang hngt bercinta.hihh..sweet smua bla bcinta..bla ptus smua hangit ja...HAHAAHAH..sesiapa yg sedang bcinta tue sy doakan smoga kekal smpai ke kwin la..sesiapa yg bru ptus cinta 2...jgn mudah ptus asa n mybe ada hikmah dsbilknya n akn dapat yg lg bek dalam hdup.JGN BERSEDIH YA..dugaan dnia.

P/S:kepada yg bru ptus cinta 2 jgn la remove xpkwe or xawek 2 kt fb mna la tau kn lma2 akn jd frendz.bla dah jd frendz mlu plak nk add kn..hihhi.(HOT FM)

TENTANG RASA

Aku tersesat menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
'tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

No comments:

Post a Comment