Sunday, June 17, 2012

senyumlah..:)

assalamualaikum...smua..lma sguh ceq xtlis kt cnie...kalo msuk bljq ja msti xsmpt nk tlis + ngan line cm kentut mmg xdpt la deh..hihih...arinie aku nk cter pa erk kt cnie.sbnrnya aku bru ja hbis exm.hhihi..tp exm kali nie susah la...xtau nk ckp cmna lg..usaha dah..org ckp tawakal ja..ha ttp cter pasai aku..arinie aku nk cter pasai SENYUM ampa smua tau ka pa 2 senyum...ha senyum cmnie.. ok 2 la senyum..hihih..aku nk tny korang smua,,,knpe la rmai org susah sgt nk snyum??npe erk..ada yg snyum hny untuk member2 ja..ikut geng ja bru nk snyum...xsama taraf xleh snyum..npe ada cm2,,,sdih kan manusia skrang..bkn aku nk kta kt org..aku pun sma cm2 jgak kdang2..mmg org ckp dia ada mslh sndri..so biaq kt dia la..bnyk sbnrnya hikmah snyum nie yg pling bsar pahala la..sapa yg xmau phala xkisah la pahala tu keciq or bsaq tp ia boleh dibwa bekalan untuk kita nanti..btoi x kwn2..aku nie xlah bek sangt cma nk bg buah fikiran...bak org kta sharing is caring..RIGHT.. ERMMMMM..aku stop kt cnie la erk..bila korang tgk pic2 nie korang pkir la sndri..btoi x pa yg aku kt td..pkir2 kn selamat bramal...cau dlu..assalamualaikum...bye2..

No comments:

Post a Comment