Thursday, December 27, 2012

KiSAh CINTaku

ari nie adalah ari last ari jumaat bg thun 2012...sdih plak nk tgl thun nie..skrang nie aku ngah stdy untuk final exam aku..pnt mmbaca..so aku stop jap,brehat.Tba- tiba aku tringt pasai blog nie..RINDU plak nk tlis kt cnie...msti kkorang tertunggu kn.hihiihih(alamak prasan jap der),,,,,mmmmmmmmmmm....ari nie aku nk cter pasai kisah aku lak..tjuk dia..msti KISAH CINTAKU ngan dia. aku skrang kmbali dilamun cinta ngan si dia yg di beri nama MUSTAFA HADI BIN KARIM.(CWAHHHHHHHHHHHHHHH).Actually aku xla knal dia pun..aku knal ia pun dri kwn bek aku..mohamah hafiz zahir tp org pgl dia pitx ja tmsuk la aku pgl dia pitx...kmi sgt rapt.sgt2 rapt..pi mna pun skli..tmpt favourite aku ngan dia...kdai m.cik laksa.hihih.(jap aku show pic dia.)eh nk cter pasai dia lak.
ok sttle cter pasai kwn bek aku..meh aku nk cter pasai bdk sorang nie lak..buah hati pngrang jntung aku..hihiihhi...cm aku gtau td,,aku knai dia msa aku blik ngan mmber aku..sbnrnya aku xbminat pun tp bla tgk dia rsa len ja... one step move,dia mintk no aku kt kwn aku nie..mula2 aku xlyn..mls nk lyn..hihihi..lma2 aku lyn jgak..he is not hndsme but good looking for me lorh...(nie dia)
hihhihi..dia senget kn...hihih..tp aku ska dia..cra dia...dia ska wat aku hapi..nk mrh pun xjd nk mrh..i <3 him..n then aku knal2 la dia..slalu msj dia.dia pun slalu msj aku..sbb aku ska dia..aku pun sllu ckp kt dia aku ska dia tp dia kta nk jd kwn..so aku accept la..tp dlm hati kcewa doh..haahhaha.kalo korang pun msti kcwa kn....walaupun dia ckp nk jd kwn ja tp aku still try..xmalu kn aku..prigi cri timba... Nak jd critanya..aku dpt tau yg dia dah ada awek..pehhhhhhhhh mmg kcwa hbis la aku n sgt mrh msa 2...sbb dia xgtau dia ada awek dah..aku xska la nk runtuhkn hbungan org..aku pun trus xmsj dia ngan sbb yg munasabah laa..aku kcwa sgt msa 2...di msj pun aku xbls...tp 1 hari 2 aku ckp kt dia jgn msj aku dah...aku xska..pas2 dia pun tau yg aku tau dah..dia slalu nk terang pkara yg sbnrnya...aku dha xleh accept dah msa 2...n aku dpt offer stdy kt ums nie..kmi pun smkin jauh la..dah jrng cntct..tp msa ari yg aku nk pi sna..dia antr ngan aku..n 1 ayt yg dia ckp kt aku yg aku xpnh lpa pasai skrang nie.."jgn lpa kt cni tau..n jgn cri yg len tau..aku tny wat,dia ckp kn ada kt cnie dah"aku trus glak... msa aku kt cni dia slalu msj aku.n cter pkra yg btoi2...aku pun accept ja la sbb ska kn..hihihi..dia xpnh nk pksa aku accept dia....pas2..dia pun ada msj aku nk kpel ngan aku..tp dia ckp ambik la msa nk trima dia ke x...rsanya smggu dia xmsj aku..btoi2 suh aku wat kptusan 2..hhihi...tp lma dia xmsj rsa rndu lak kt dia..aku yg msj dia tny dia npe xmsj..dia ckp suh pkir dlu..so aku accept la..pa yg dia ckp btoi gak..pas2 dia ckp npe rndu erk..hahahahah..aku pun jd malu.. ha tngal 7.10.2011 kmi pun jd pasangan yg xbpe nk pasang 2.hihihihih...dah sthun dah aku bsma ngan dia..happy together..aku harap kmi akn smpai ke jinjang plamin..hny mampu bdoa untuk ksdhan yg baik..kwn2 doakn kmi k...
ada bnyk g aku nk cter tp nanti la aku cter lg......aku nk pi smbg stdy..byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... (doakn kbhgian kmi erk)

No comments:

Post a Comment